Oğlumun kolu ilk aşı yapıldığında şişmedi kızarmadı ateş vs de olmadı hatta geçen ay kontrolde iz kalmadı dedim sağlıkocağında neden demiştim bazen olabiliyor demişti ama son 3 gündür şişmeye başladı kızarıklık var baya yeni aşı olmuş gibi çok sert neden böyle olur acaba sonradan olması normal mi şuan5.5 aylık 6 olcak 1 hafta sonra