Kızım 4 aylık herkesi yabanciliyor ve hiç bi yerde uyumuyo. 2 gundr dsari çıkarıyorum kapıya . Dün çıktığımda üst kat komşum da kapidaydi 2 dk olmadan ağlamaya başladı ve ara ara susup ağlamaya devm etti. Çok ağlayınca eve çıktım toplam 30 dk durduk o şekilde. Bugün yine çıkardım yine üst kat komşum ve alt komsumda kapidaydi . Ama bgun düne göre cok daha az ağladı ve bugünde 25dk durdu disarda. Ama syle bir sorun vardı ki dün karnını doyurdum hemn indim bgun uyandiktan 1,5 saat sonra indik banyo falanda yaptırdım. Yani uykusu geldiği içinde ağlama ihtimali var geldim eve hemn uyuttum uyudu cnku . Dışarıya alışsın kimseyi yabancilmasin istiyorm önce . Daha sonra da dsarda veya başka yerlerde uyutmayi denicm aşama olarak devam edicem yani . Önce şu yabancilama ve dsariya alışmasıni istiyorum. Sizlerin önerilerinizede açığım 🤍