Ceren01 Kızım doğduğu zaman bir ay sonra sol göğsüm Mastit oldu emziremedim taş çatlasın 2-3 kere kullandım antibiyotik kullanarak geçti ebebekten 200 tl ye aldım şuan 180 e satıyorum almak isteyen var mı