Daha önce ilk doğduğunda böyle kustu bir kez onun dışında süt fazlasını çıkarmıştır en fazla , bugün uyandı kahvaltı etti her şey normal yemeğini yedi uyudu kalktı bi yarım saat sonra falan kustu . Kusmuk çok ekşi kötü kokuyor ama bayağ ne yediyse kustu sonra dedik mideyi üşüttü heralde dün avm gittik yeni yürümeye başladı arabada durmuyor terledi heralde üstüne üşüdü . Neyse patatesi yedi gene kustu aynı şekilde şimdi tekrar uyuttum napcam bilmiyorum hastaneye götürsemmi diyorum ama ateş yok başka bişey yok yani kusuyo çok az da durgun .