Kızlar kolay kolay soru soran birisi değilim kısaca babam ağır şeker hastası ve aileme çok düşkünüm şimdi haber aldım babamın şekerden böbrekleri iflas etmeye başlamış sağlık sektöründe olduğumuz için hemen devreye tanıdık doktor soktuk ayın 11 de gidecek görüşmeye dialize girip acı çekmesini istemiyorum ve eğer böbrek nakli gerekirse ben hazırım diyede annemede babamada söledim asla kabul etmezler ama ben sonunda galip gelip veririm ailesinde yaşayan oldumu böyle bişi süreç nasıl ilerliyor bunu merak ediyorum