Merhabalar oğlum alerjik Sütü falan kestik ama makat çatlağı şüphesi de vardı. Yani kakasında kan vardı akar vaziyette böyle su gibiydi hastaneye gittik makat çatlağı dediler daha sonra olmadı iyiydi tekrar oldu hastaneye gittik yine aynı şekilde kan ama bu kez alerji dediler ben çok alerji olduğuna inanmamıştım çünkü yanlışlıkla eşimin tabağından yedim içinde mayonez vardı her hangi bir sorun olmadı doktoru da hemen kanayacak yada tepki verecek diye bir kural yok bitti diyemeyiz 6. Aya kadar diyete devam dedi tekrar kaka yaptığı günlerde kan görmedik. Bugün 2 kez yaptı ikisinde de kan vardı ve birde bir kaç tane kedi tüyü gördüm. Evde kedim var ve aşılarını 3 ayda bir değil her ay yaptırıyorum korktuğumuz için. Şimdi soru şu süt değil de kedi alerjisi olabilir mi oğlum ve bu tüyler ona zarar verir mi kanamanın sebebi o olabilir mi içim içimi yiyor. Pazartesi kontrolü var