Biranne1anne var canım, 3 aydan 9.5 aya kadar hep 25-30 çok şanslıysam 40dk uyurdu hep, kromometre tutardım ona göre işimi yapar veya otururdum. Tam olarak neye bağlı bilmiyorum ama bi süre sonra geçiyor, neredeyse 11 aylık günde 2 uyku yapıyor gündüz 1.5-2 saat öğlen 1 saat uyuyor, biz bi şey yapmadık tamamen kendi böyle uyumaya başladı. Sanırım sabırla beklemek gerekiyor. Aşırı sıcaklarda dayanamayıp klima açmıştık oğlum ilk defa o gün 2 saat uyumuştu şok olmuştum nasıl ya diye. Her zaman aynı düzen ilerlemiyor tabi, dün gündüz bugün ise öğlen uykusunu 40dk uyudu mesela ama kafama takmıyorum yarın yine düzeninde gider başka bi gün düzeni bozulur yani pek yapacak bi şey yok 🤷♀️