yigit2021 öncelikle cook gecmis olsun. İyi olsun saglıklı olsun bebeğiniz gerisi hallolur endişelenmeyin 🙏🏼 benimde kızım tam 21 aylık.. ekranı 18. Aydan sonra günde en fazla 15 dk falan izletmeye basladım.
Bence vermedikce yaptıgınız etkinlikleri ailecek arttırdıkca aklına ekran gelmeyecegini düsünüyorum. Boyama, hamur,su oyunları, kitap, dans, park vs tüm günü dolu dolu gectikce ekranı kendi istemeyecektir kendi oyun kurmayı ögrenecektir oyuncaklarıyla . İlk önce kademeli azaltın cok yıpratmadan bıcak gibi kesmeyin bilemiyorum. Arada acılacak bir şey oldugunu bilsin. Mesela bizleri gün içinde hiç tv izlerken görmüyor kızım. Oyuzden kendi arada aciliyor televizyon, bitti diyor. Televizyonun yerini bol bol karsılıklı etkilesimli oyunlar, konusmalar aldıkca dil gelisiminin nasıl iyiye gittiğine şahit olursunuz