2 yaş sendromu dedikleri böyle bir şey miydi? Gerçkten düşünmekten kafayı yiyecek gibi oluyorum sinirlerim bozuluyor. Tmm zor olmasa da hareketli bir çocuktu ama şimdi hareketleri vs o kadr tuhaf oldu ki sürekli hırçın ağlamaklı ve en önemlisi dha konuşamıyor tek kelimeleri var hayvan taklitleri var vs dr normal dedi 3 yasa kadr bekle diye ama kafamda kuruyorum sanırım.son 1ay ekrana da bağımlı oldu kardeşi oldu benim hastane süreci vs derken .yeterince ilgilenemedim.ekrana azaltarak kaldırmaya çalışıyorum çok tepki veriyor pes etmeyeceğim ınsallah .lutfen olumsuz yorum.yaomayim 40 i çıkmayan.bir lohusa olark olumlu yorumlara ihtiyacım var.teşekkür 🌺 ederim