tosbiksmoms evet her ikisininde de 2 gün geçmişti, hatta oğlum da beta değerim çok yavaş yükseliyordu, normalde 2 güne bir 2 kat artması gerekiyor derler ya benim ki 3 güne bir anca 2 kat çıkıyordu hatta korkmuştum sağlıksız bir gebelik diye ama çok şükür normal bir durummuş. Sadece keseyi bebeği kalp atışını geç duydum keseyi 7. Haftada bebeği ve kalp atışını ise anca 8. Hafta gorebildim