Yaklasık bundan 1-2 ay öncesi kanser hastası kuzenim için anne sütü aramak için buraya yazmıstım Allah razı olsun bir cogunuz vermek istedi evi yakın olan arkadaslar getirdi Allah binlerce kez razı olsun maalesef ki kuzenimi 2 gün önce akciğerinin iflas etmesiyle hakka yürümüştür :(
size hastalık başlangıcından bahsetmek istedim aşırı derece de akıntısı vardı gittiği özel hastahaneler fitil antibiyotik verip geri gönderdi uzun süre bu sekilde gitti daha sonra geçmeyince arastırmaya gitti ve acı gerçeği öğrendik kötü hücre rahme yayılmıs ve ameliyat evresini de geçmişti daha sonra 2 yıl tedavi gördü daha sonra öksürük başlangıcı oldu bitkisel caylar içmeye başladı uzun süre yine hastahaneye gitmedi bu kötü hücre tüm akciğerini de kaplamıstı yaşamak için belki de bir cogumuzun tiksindiği anne sütü içti her yolu denedi herkese yalvardı bana dua edin iyileşeyim diye cok yasamak istedi ama nasip olmadı :( dünya malına doyamadan gitti ev aldı içine bile oturamadı RABBİM mekanını cennet eylesin 🤲🏻 Siz siz olun hiç bir hastalığı basite almayın