Themom_ Ececiiim Randevu bulup doktor azarı yemeden ya da stajer asistana denk gelmeden muayene olan varsa gerçekten helal olsun😃 Ama pardon var suriyeli ve afganlar. Onlara her sey bedava nasılsa belediyeden kartta alıyolar. Durmadan ürüyorlar da rahatlıktan ohhh
Themom_ Duyulurum bugün öğlenin haberi resmi gazetede yayınlandığına göre ne kadar gerçek olmayabilir sizce?
Duyulurum Themom_ bugün öğlenin haberi olduğu bilgisi burada olmadığı için ben de “ne zamanın haberi” diye sordum. Ki bugünün değil dünün haberiymiş. Ve umudum olduğu için inşallah gerçek değildir dedim :)
Aslananne1 Themom_ malesef ama o verenlere iyi bi ders verilmeli inş daha da zam gelir de düşünsünler biraz
Themom_ Asyaveannesi04 valla artık zam yapılmayan ne var diye düşünüyorum. 2 kutu mama aldık bugün 902 tl ödedik. Kızımın doktoru %50 zamdan önce 750 tl idi. Bezler fırsat paketi diye geçiyor 946 tl. Paralara bakın. Ve ortalama geliri 13-15 bandında olan aileler ne yapsın? Ki bizde bu bandın birazcık yükseğinin içerisindeyiz.. Allah sonumuzu hayır etsin artık.
Usnac1995 Themom_ bezin en kötüsünü kullanacak, aylık kontrole gidemeyecek maalesef. Lanet olsun bizi bu hale getiren düzene.
Asyabuse Themom_ şu an bende oh çektim gerçekten ikizler ve bana 19 bine yaptılar zaten muayene 800dü artık 1200 iyi ki de yaptırmışız vallahi
Themom_ Asyabuse bizede kızımla bana 14 bine yaptılar iyi ki ama iyi ki yaptırmış eşim vallahi yoksa başa çıkamazdık.
BenMathilda Zamları eleştiren kesimin genelde zamlardan etkilenmeyen kesim olması Ve zamlar yüzünden yaşayamayacak raddede hayat sürenlerin zamlardan memnun olması varolmanın karşı konulamaz hafifliği