Fahin ben de 1 ay önce ikinci sezaryenimi oldum. İlkinin üstünden 3 yıl gecmisti ve sadece beyaz belli belirsiz bir çizgi vardı. Ben ikisinde de ilk bir hafta su gecirmez bant kullandım sonra 4 gün crystalin sprey kullandim bu 4 gün duş almadım ve devamında bir şey kullanmadim normal devam ettim. Şu an bir sorun yok çok şükür