Dmt-01 çok geçmiş olsun inşallah kanamasi durur 🙏🙏🙏 bide mecbur olmadıkça bebeğin ve annenin sağlık durumu söz konusu değilse hayatı tehlike yoksa sezaryana başvurmayin çoğu kişi keyiften sırf normal doğumdan korktuğu için sezaryana başvuruyor ama çok yanlış kendim yurt dışında yaşıyorum italyada burda sezaryan dediğim gibi hayati tehlike yoksa anne ve bebek için keyiften beni sezaryan al desen almaz kendi ni öldürsende almazlar yasak normal doğumu öneriyor lar en sagliklisi hem anne hem bebek için umarım yengeniz sağ salim çıkar ameliyattan 🙏