Kızım 7 ay 12 günlük, alt 2 dişleri 6. ayında çıkmıştı zaten. Dün hiçbir şey yoktu bugün sarıyla işaretlediğim yerler çıkmış, pembe de çıkmak üzere çok az belirginleşmiş. Neden üst 2 diş çıkmadı da daha da yanlardaki çıktı ya da normal mi ? İlk bebeğim biraz endişelendim sırası karışık olunca imdat 😂
