egee_momm dmllg 4. Ayında 7800 dü benimki canım ama boyu kısaydı 🥲 birazcık tombişler sanki şuan 4 ay 22 günlük 8.400 olmuş 🫠
reyhan12 dmllg maşallah gayet normal benim oğlumda hızlı kilo alıyordu baya tombişti hareketlenince gitti o kilolar
Jeliboonn reyhan12 çünkü ben mamada veriyordum doktor bana bırakmamo söyledi hemen bıraktım 3 hafta oldu mamasız besleniyor evet işte ben hani ayına göre fazla mı aldı diye sordum ama çoğu bebekler biraz tombiş sanki 🫶🧿🥰