smq bizde 13 günlüğüz. Gebelde beni emiyor üstüne 30 cc mama veriyorum.
Sütümün çokluğuna göre hareket ediyorum ama bazen doyuyor aranmıyor hiç mama vermiyorum bazen de 30cc de yetmiyor 60 veriyorum.
Mamalı öğünlerde en az iki saat olmasına dikkat ediyorum. Sadece anne sütüyse 45 dk sonra falan da isterse veriyorum.
Çok karışık yani bebeğe göre hareket etmek lazım🥹🫠