Merhaba arkadaşlar ben 23 gün önce ikinci çoçuğumu sezeryan olarak kucağıma aldım dünden beri bel ağrısı ve kasık ağrısı yaşıyorum belimin ağrısı bacak arkalarıma vuruyor bazen ağrı iki büklüm yapıyor sizce neden olabilir böyle yaşayan varmı aranızda normal mi agrılar