Mehmet_Erdem 7 aylıl oğlumun kasığında arada bir ortaya çıkan hafif şiş ve sert yapıda bir şey çıkıyor sanırım fıtık Pazartesiye randevu aldık. Daha önce yaşayan varsa nasıl bir süreç bilgi verebilir misiniz.