1 yaşına kadar ana öğünü anne sütü veya formül mama olmalı, ikiye indirin o zaman. Doktorlar günlük ek gıdanın 1 yaşa kadar iki bebek kavanozunu geçmemesini söylüyor. 🙄 benim kızım da 3 öğün ek gıda yiyor ama 3 saatte bir 150 cc de mama içiyor, hiç etkilemedi 😂