Arkadaslar ben lohusa depresyonu yaşadım çok büyük üstüne bir de deprem oldu öyle olunca psikolojim aşırı bozuldu sürekli sinir krzi geçiriyorum bebeğime eşime sesim yükseliyor ve çok üzülüyorum doktora gittim selectra 50 mg verdi 3 haftadır kullanıyorum çok iyi geldi bana yeniden doğmuş gibiyim sanki başkasının gözünden bakıyorum hayata çok mutluyum sadece kafama takılan tek konu doktor emzirenlere veriyoruz bu hapı bebeğe geçmez dedi hatta 2 doktora birden sordum 2 si de geçmez dedi cocuk doktorunada sordum oda aslında emzirirken ilaç önermiyoruz biz ama çok kötü durumdaysanız sizin iyi olmanız bebeğin iyi olması demek zaten dedi siz ne düsünüyorsunuz??