Lilypad biz yaptırırken ben doktoruma sorduğumda , 2 ayı geçmiş olsun da , ondan sonra istediğin zaman yaparız demişti. Yani mesela 8 nisanda, 7 aylıkken bexsero ilk dozu yaptırdık. İkinci doz için 8 haziranı geçtikten sonra istediğin zaman yaparız demişti, 17 haziranda 2. Doz bexseroyu yaptırmıştık. 9 ay 9 günlükken yani. Yine de yanlış yönlendirmiş olmayayım.