Kızlar bebeğim daha 15 aylık ve 1 aydır herşeyi ağlayarak elde etmek istiyor, birşey yapmayınca ağlıyor zırlıyor o olana kdr, emziği bilerek yere atıp sanki kendisi düşmüş gibi ağlayıp zirliyor ve bu artk okadar cok oluyorki gün icinde, dışarıda bağrıyor ağlıyor asla böyle bir cocuk değldi ne olduğunu anlamadm birden bire, ne yapmam gerekiyor nasıl bir yön cizmem gerekiyor büyüyünce şımarık bir cocuk olmaması icin bilemiyorum, sizden fikir almak istedim