Momys https://ibb.co/5rPVrS4 https://ibb.co/F3CjpD3 Kızlar çeyiz götürme yapıcaz bu elbise o gün giymek için nasıl sizce güzel mi siz olsanız giyer miydiniz ben kahverengi rengini beğendim çiçekleri krem ve siyah aynı model
Bebee Momys yakınınızın çeyizi bence daha şık ama abartısız elbise giymelisin bu çok basit kalmış abartı giy demiyorum fakat daha şık ve günlük olan elbiseler var 🌸
ikibebelikanne Momys Turuncu şal ve çantayla kombinlersen daha şık olmasını sağlarsın gayet güzel ve çeyiz için uygun
Zeliff Momys kahverengidense bu renk daha hoş bence. Turuncuyla çok güzel kombinlenir gerçi çoğu renkle güzel olur. Çok hanım hanımcık duruyor☺️