Merveerdoankoc Deprem olunca sürekli bağırdık malatyadayız kızım yüksek seste bile ağlıyor uyurken sıçrayarak uyanıyor ne yapabilirim
Selamcanim Merveerdoankoc pedagog geldi aklıma bir tek. Allah yardımcınız olsun kardeşim. Atlatmak çok zor gerçekten.
Fundayavuz Allah yardımcınız olsun deprem kaçınılmaz gerçeğimiz Allah herkesi korusun bebekleri de annelerine bağışlasın pedagog benim de aklıma ilk gelen oldu 🌼
Dunyamsensn2008 Merveerdoankoc Dua okuyun bir süre öyle olabilir zamanla geçer diye düşünüyorum kızımda korktuğu zamanlar çok oluyordu rahatlarsa geçecek bence .Bende Malatya dayım ben bile korkuyorum sürekli oluyor ya hiçbir yerde bu kadar olmuyor burası sürekli sallantı halinde