beyzaugurlu Oğlum 1 haftalık oldu bugün 3 gündür anne sütü de veriyorum yetersiz geliyor diye takviye olarak mama da veriyorum ama 3 gündür mamayı ağzında bekletip dışarı atıyor sizde böyle durum yaşadınız mı
beyzaugurlu İlk 4 gün sütüm gelmiyordu verince yiyordu emzirince mamayı yemiyor ağzında bekletip çıkarıyor