Biz 1 aylıktan beri kullanıyoruz şu an 4 aylık olduk hala kullanıyoruz galiba ömür boyu kullanıcaz 😅 kısa sürede çıkarıyor gazı ama oğlum kolik yeniden oluşuyor gaz
İlacın amacı küçük gazları biriktirip büyük rahat halde çıkarmak olduğunu okumuştum. Evet çok büyük seslerle çıkarıyor gazını. Ama kalıcı çözüm değil tabiki o an rahatlatıyor. Doktor günde 45 damlaya kadar verebileceğimi söyledi. Bende günde 6 7 kez 6 şar damla veriyorum