Balbademim3 çok normal değil mi biz de yetişkin olarak hepimiz resim yapmayı seviyor muyuz ya da yeteneğimiz var mı? Şöyle de bı durum var. Çocukların dönem dönem ilgileri değişebilir. Ki bu da çok normal. Siz ilgilenmesi için teşvik etmek isterseniz ilgisi olan şekillerin olduğu bir boyama sayfası seçebilirsiniz. Farklı zeminlere, farklı ortamlarda resim yapmasını sağlayabilirsiniz. Ya da etkinlik kitapları üzerinde çizim, boyama kısımları var. Belki kitapların içinde daha ilgisini çekebilir. Biz bir şey yaptırma çabasına girdiğimizde daha çok ters tepiyor bana göre çocuklarda. Öyle bir durum da olabilir🤷🏻