Bebeğim gazliydi 3.aya girdikten sonra aşırı gazlı hale geldi milletin ki azalıyor bizimki çoğaldı resmen,ilk üç ay sab simplex kullandık işe yaramaz oldu diye vicole geçtik yok oda aynı rahatlayamiyo bir türlü,masaj banyo sıcak havlu hiçbisey işe yaramıyor, ikisini bir kullansam nasıl olur anneler nolur bişey yazın çok yoruldum şuan 3ay25günluguz