selam kızlar ben oğluma yaklaşık bir aydır tuvalet eğitimi vermeye çalışıyorum şükür baya yol kat ettik ama asla çiş var kaka var demiyor ben götürünce yapıyor ben götürene kadar tutuyor bilerek götürmediğimde altına yaptı hani rahatsız olsun söylesin dedim hiç rahatsız olmadı yani olsa bile değiştir bile demiyor şuçlanıyor belli inadından ama sesi çıkmıyor sonra da alışıyor kreşe göndermek istiyorum göndermek istediğim kreş tuvalet eğitimi almış olsun istiyor sıkıştım kaldım valla