Doğar doğmaz yaptıracaktım ama küvöz süreci yaşadık o yüzden ertelemek zorunda kaldık. 4 ay 9 günlükken yaptırdık. En güzeli dönmeye başlamadan yaptırmak. O kadar rahat oluyor ki anlamıyorsunuz bile. Bebek de huysuzlanmıyor. Çok rahat bi süreç yaşadık biz o yüzden 4,5 aylık olmadan yaptırın derim çünkü genelde 4-4,5 aylıkken dönmeye başlıyorlar.