Ne evde duruyor ne dışarıda. Sürekli peşimde ve sürekli bişeyler istiyor olmaz dediğimiz an başlıyor ağlamaya olana kdr. Günde kaç kriz yaşıyoruz sayamıyorum. Dışarı çıkarıyorum çocukların yanına gidiyor kumla oynarken çocukların yüzüne kum atıyor çocuklar da uzaklaşıyor oğlumdan. Yapma dememe rağmen ne zaman kumla oynasa çocuklara kum atıyor aslaaa adama akıllı oynamıyor. Lafımı hiç dinlemiyor kimseden korkmuyor… yola çıkma diyorum arabasını yola sürüyor. Gelmek istemiyor… gerçekten çok bunaldım artık… bunlar normal davranışlar mı Allah aşkına…