Oğlumu tanıyamaz oldum , neşeli kendi halinde bir bebekken nolduysa bu aralar hırçın çığlık çığlığa sabahtan akşama kadar ağlayan , uyurken bile etini kesiyoruz gibi uykuya direnmeler . Yoruldum artık, herşeye mızırdanması çığlık çığlığa aglamalari, inatlaşmaları . Geçici bir süreç mi neden böyle olabilir. 8 gün önce doğum yaptım kardesinden dolayı mı böyle sizce ?