Balbebekim burnumagelioduuujfklkl bizimki az ağlamış işte çok şükür küvezde kalmadık ama kayın valide ağlatmış biraz
Patron1bebeginannesi Balbebekim işte ağlatın hemen her şeye koşmayın iyi bir şey değil demiş ya doktor?