Merhabalar,
2 aydır salyalanma, ne bulursa ağzına sokma vs ama 3 gündür özellikle gündüz uykuları düzensiz, sürekli ısırma hali, dün ve bugün calpol verdim biraz rahatladı, huzursuz, huysuz, mamanın bir kısmını sürekli bırakma, biberonu itme, sinirlilik, sürekli sallanma hali, sırt üstü yattığı an yüzüstü dönüyor, yarı yatar pozisyondan sürekli oturma pozisyonuna geçme..
Tetagil, zeytinyağ içine karanfil, dondurulmuş diş kaşıyıcılar ve mama, dentigel, diş kaşıyıcılar, yeşil soğan sapı, soğuk salatalık ve havuç, parmağım hepsi denendi.. Başka var mı önerebilecekleriniz, siz de durumlar nasıl ? 🥲