Bugün tam 3 aylık olduk hanımlar. Gündüz uykusu asla uyumuyor 10 dk kestirip uyanıyor kıyametler kopuyor dış mi huysuzluk mu ya da başka bişey mi ayırt edemiyorum. Uyku için deli oluyor ama 10dkyi geçmiyor. Ne yapcagimi şaşırdım nolur bir tavsiye verin tükenmiş haldeyim…