Buket57 Monarosa-06 benim kızımda 4 aylık bazen oluyor bizdede bepanthol pişik kremi çok iyi geliyor bize🥰 sürekli kuru tutmaya çalışıyorum.
Zeyneppppp Monarosa-06 ay bizimde var ya bende smdi Bepanthol bakım kremi aldım onu surucem uyanınca geçmedi bi turlu . Kafayı tam kaldramadigi için oluyor sanırım Havasz kaldigindan