Merveondes Kızlar merhaba ikinci üniversite kayıtları başladı başvuru yapanınız var mı? Varsa hangi bölümü neden tercih ettiniz? Benim ilk üniversitem gastronomiydi ikincisini maliye veya iktisat düşünüyorum sizler neler yaptınız?
Ucansupurge Merveondes bende kayit yaptirmayi planlıyorum ama daha bölüm düşünmedim🤦♀️ sadece sıkıldım ve birseyler okumak istiyorum. Burada bekleyeyim gelen bölümleri bende degerlendiririm
Dilek_66 Merveondes bilgim yok kusura bakmayım hangibölümleri secebiliyoruz aceba bende sosyal bilgiler ögrt.mezunuyumda
Frezya26 Merveondes bana hepsi para tuzağı geliyor yaa Üniversiteler gelir elde etmek için açıyor. Okusam da gerekli olmayacağını düşünüyorum. Kendimi geliştirmek için normal kitap okuyorum daha faydalı. Ama özellikle iş için sizden maliye diploması istenmişse okunabilir. Onun dışında gereksiz bence.
Merveondes Ucansupurge açıkçası ben evden çalışmayı planladığım için maliye vs istedim muhasebe yaparım diye düşündüm siz çalışıyor musunuz
Merveondes Dilek_66 birçok bölüm var direkt sınavsız olarak kayıt yaptırabiliyorsunuz internetten bi bakın isterseniz
arfdmr8795 Ben açık öğretim liseden bu sene mezun oldum üniversiteyi de açık tan okuyabilir miyim acaba zorlar mı beni diye düşünüyorum
Sarecem Merveondes Merhaba ilk üniversitem diş protez teknikerliğiydi ikinci ise tıbbi sekreterlik şuan okuyorum tavsiye ederim alımı hiç bir zaman azalmayacak bir bölüm
Merveondes kivircikannesi internetten baktım başvuru yaptım. Anadolu üniversitesi, istanbul üniversitesi, atatürk üniversitesi ve Ankara üniversitesi olarak 4 okulda bu sistem var. Kayıt tarihleri farklılık gösterebiliyor bi bakın inceleyin isterseniz
Alya-Sena Merveondes tibbi sekreter olarak bizim burada universite hastanesine atandi biri 65 puanla. Bende bu sene cok istedimde yerlesemedim
Sarecem Merveondes son alımda 65e düştü puanlar 30 bin alım oldu bir daha bu kadar alım olucağını sanmam ama yinede bir çok bölüme göre önü kapanmayacak ve alım sayısıda çok olacak bir bölüm bence
EndlessLove_ Merveondes tıbbi sekreterlik bölümüne kayıt yaptıracağım nasipse ama baya zam geldiğini söylediler Allah yardımcımız olsun
Merveondes sadeturkvatandasi evet açıköğretim sadce sınavlara gidiyorsunuz. Online canlı ders yok bildiğim kadarıyla. Sadece kitap alabiliyorsunuz
Melis1706 Merveondes maliye iktisat uzak durun ya valla orgun okudum ben benim arkdasim 7 senedir fakulte 2. Si oldugu halde is bulamadi bu bolumden mezun cok is yok
Merveondes Melis1706 evden serbest muhasebecilik yapmak istiyorum herhangi bi yerde iş aramayacağım yine de tavsiye etmez misiniz
Melis1706 Merveondes valla ben muhasebeciyim.on muhasebe elemaniydim ozel.bir sirkette dogum sebebi ile ayrildim suan tekrar ayni isimi bulabilecek miyim hic emin degilim.staj dosyasi icin ugrastim ancak istanbula gitmem gerekiyordu malesef bu cok zordu en sonunda dosyam yandi.evden nasil yapicaksiniz ki cevre cok onemli genis bir cevreniz varmi ki