Kizlar ben okul öncesi öğretmeniyim.Ucretsiz izindeydim ,Eylül’de baslayacagim nasipse.Calisma saatlerim 9-2 arası olucak en geç öğlen 3 TE evde olurum.Oglum 20 aylık babası+bakıcı ile dönüşümlü bakmayı düşünüyoruz.Babasi öğlen 1 de işe gidiyor .O kalan 2 saatte de üst kat komşumuz var ona baktiracaz konuşup anlaştık.Ama işin sıkıntılı tarafı çocuğumun bir beslenme düzeni yok ne yaptıysam olmadı .Doğru düzgün hiç bir şey yemiyor yediğini de yerine oturarak yemiyor resmen kaşık kaşık peşindeyim mama sandalyesinde hiç durmuyor yani gerçi dursa bile yine de yediren kadar canım çıkıyor.Daha önceki postlarimda da bahsetmiştim barsak sorunundan dolayı aylarca burnunda NG borusu ile beslendi yaklaşık 5 aydır ek gıdaya geçtik .O yüzden pek yemiyor bı şey oturtamadik bı düzen.Kilosu düşük diye doktor raporlu mama başlatmışti onu kullaniyoruz sabah akşam .Şimdi soruma gelicek olursak sizin çocuklarınız söylediğim o zaman diliminde yani 9 -2 arasında kaç kere besliyorsunuz.Ya da şöyle soyliyeyim siz aynı durumda olsanız beslenme düzeninizi nasıl ayarlardiniz.Ben bakıcıya beslenme konusu kalsın istmiyorum çünkü dediğim gibi çok zor yediriyoruz yani bakıcı o kadarıyla uğraşmaz bence.Ya lütfen yardım edin beslenme uyku bunları siz olsanız nasıl ayarlardiniz.