Urazkom Anneleer merhaba, bebeğim doğduğunda 1 kere mama verdim hipp marka. Sadece bir kere kullandım sütüm geldi birdaha vermedim. Ağzı açıldıktan 1 ay sonra çöp mü oluyor?? Kuzenim 1 buçuk ay sonra doğum yapacak ona vereyim diyordum.
naynini Urazkom biz de hipp kullanıyoruz (az önce yeni paket aldık 600₺ olmuş🤬). Üç hafta süresi var diye biliyorum açıldıktan sonra… Ben Solgar brewers yeast, lansinohun lanolini ve buna benzer emzirme ile alakalı olan her seyi sağlık ocagina götürdüm. İhtiyacı olana ulastirsinlar diye. Siz de oylee yapabilirsiniz👌🏻 kuzeninize kadar bozulur çünkü
Urazkom naynini Çook mantıklı hiç aklıma gelmedi yarın eşimden sağlık ocağına yollayayım. Verecek kimseyi de bulamadım çünkü 🤦🏻♀️
naynini Urazkom ben oraya gönderiyorum öyle elimde kalan şeyleri 😊 çünkü ihtiyacı olan bir sürü aile oluyor, en iyi ebeler biliyorlar… Yiyen bebise bol bol sağlık, kilo olsun inşallah 🤲🏻😊