Merhaba bizim 2 ay önce geçirdi maalesef parktan bulaştı. Ateşi oldu 2 gün ağızdaki yaralardan dolayı iştahı kesildi devamlı banyo yaptırıyorduk ve doktorun verdiği ilaçları kullandık öyle bir kaç güne antibiyotik e gerek kalmadan geçti. Bol bol emzirin bir de sıvı alsın bebişiniz