Nafe oooo dur bakalım senin daha yolun çok😀 haklısın en zor dönem ilk 4 ay sürekli ağlamalar gaz sancıları artık bıkmıştım bu çocuk gazını ne zaman çıkarmak diyordum vura vura çocuğun sırtı delinmişti valla😄 ama bir şekilde geçiyor geriye dönup baktığında 1 yıl ne çabuk geçmiş diyosun. Büyüdükçe hareketli olması işleri bir tık zorlaştırıyor bezini almak yemek yedirmek uyutmak çok zorlaşıyor bezini asla takamiyosun kalkıp gidiyor yemek yedirirken yemek istemiyo kaşığı bir vuruyor her yer batıyor uyuturken sürekli emekleme posziyonuna geçiyor ve beşikten çıkmak istiyor sen sallıyorsun o kalkıyor. Günü geçirmekte zorlanıyorsun çünkü dışarı cikicam diye ağlıyo bir süre sonra oyuncaklar yetersiz oluyo . Kısacası annelik bebek büyütmek her dönemde zor ama yine ilk zamanlar kadar zor değil 😊