24 ayına yeni girmiş bi oğlum var. Birkaç kelimemiz var. Kendini anlatamadığı için eğer biz anlamadıysak istediği şeyi krize giriyor o şey olana kdr ağlıyor. Evde sıkıldı diyerek aşağı kapıya indiriyorum. Çocukların yanına gidiyor kumla oynamaya. Çocukların yüzüne kum atıyor. Hem de defalarca. Yapma dememe rağmen yapıyor. Oturayım da insan gibi oynayayım yok. Sonra çocuklar da oynamıyor başka yere geçiyor. Küçük arabası var, caddeye doğru sürüyor çıkma gitme dedikçe caddeye gidiyor, kolundan tuttuğum gibi içeri sokuyorum biraz ağlıyor susuyor, ne evde huzur var ne dışarıda… evde kitap okurken resimde meyve görüyor şeker görüyor hemen istiyor evde yok desem de dinlemiyor o şeyi alana kadar ağlıyor. bu çocuk niye böyle Allah aşkına. Hiç oynayan çocukların üstüne kum atılır mı ?? Niye böyle yapıyor bu çocuk… oğlum gibi oğlu olan varsa yazabilir mi ? Seneye kreşe gidince orda da böyle yaparsa laf söz dinlemezse diye çok korkuyorum… boyama yapıyoruz bitince sıkılınca elindeki kalemleri fırlatıyor.