kucukmelek_ Beylikdüzü hangi hastaneye gidiyorsunuz ? Bizim de iki aylık oldu bebeğimiz. Kilo ve boyuna bakıyor. Bıngıldağına bakıyor. Tüm vücudunu soyup inceliyor. Bezini çıkarıp pipisine , testislerine bakıyor. Kalça ultrasonu temiz çıktı şükür , her seferinde kendisi tekrar kontrol ediyor. Göz, kulak, boğaz her seferinde kontrol ediyor. Biz çok memnunuz doktorumuzdan. Mesaj atıyorum gün içerisinde cevap veriyor hemen. Tahlil sonuçları için arayıp bilgi veriyor
Çok ilgili birisi kendisi ve severek yapıyor bunları 🥰