Zaten kestiği komisyon çok fazla, aynı zamanda karşı taraftanda hizmet bedeli alıyor. 500 TL üzeri alışverişlerde kargoyu satıcı ödeceyek kuralı getirdikten sonra şimdide de 500 TL altı alışverişlerde satıcıdan kargo için kesinti yapıyor çok fazla bir miktar değil ama zaten alıcı kargo parasını anlaşmalı olmasına rağmen fazlası ile ödüyor. Şimdi bu soygunculuk değil de ne?