Dondurmalikahve elfhuma19 Boyu anne baba boyuna göre iyi sayılır 108cm idi galiba kilosu da hastalıklardan dolayı düştü bir de yazları hep böyle oluyor bu sene fazla kilo verdi
Profanne Doga_sever masallah neden böyle az az kilo alıyolar anlamıs degilim sizin iştah durumu nasıl
Esoskirec 2Melek--annesi benim de 14 aylık 8 bucuk kilo. 10 aylıkken 9 kgyu geçmişti gitgide veriyor kan değerleri de normal. Bizimki bir deri bir kemik görünüyor kaburgaları falan hep ortada. Millete laf anlatmaktan bıktım
Doga_sever Profanne bazen kotu bazen iyi. Cok yediginde de kilosu sabit :) ayrintili testlerde yaptirdim. Sorun cikmadi sukurler olsun. Genetik bence. Bizim hem anne hem baba tarafi inceyizdir
Profanne monpetitlapin 2 bucuk yas için 15 ideal Bi kilo sanırım hareketten artık almıyodur daha yavas alır 6 ayda Bi gibi mesela
Dondurmalikahve elfhuma19 Bende sofraya zor getiriyorum dün ne zaman zevkle yiyeceğin günler gelecek dedim ama sevdiğim yemek yok diyor 🫠
Rdk Profanne bnde yaşıtlarının kilosunu duydukça endişelendim doktora götürdüm ama görüntüsünde abes birşey olmadığını olsa diyetisyene yönlendiririz zaten dediler yapılı iri ve uzun bi insan olur dedi büyüyünce o yüzden çokta takılmıyorum 🤣