62 günlük bebeğim sadece anne sütü ile besleniyor. Kakası aşırı sıvı geliyor ishal gibi mukuslu ve bugün de siyah ip gibi birşey vardı artık durmadan kontrol ediyorum napacağımı şaşırdım. Doktor süt ürünü tüketme dedi 1 aydır tüketmiyorum ama nafile. Yardımcı olabilecek kimse var mı