Adarenn Bebeğim 2 aylık ve gece gündüz sürekli uyuyor.emmedigi için sutumu sagarak veriyorum 2 saatte 75 CC yani açlıktan şekeri düştüğü için uyuma gibi bı durumu yok karnı tok ama sürekli uyuması endişelendiriyor.. varmı bizim gibi olan
MinikAdam0712 Adarenn merhaba aynı sorunu suan bende yasıyorum sebebini öğrenebildiniz mi bebeğiniz iyi mi acsbs
_BirAnne Adarenn iki saatte 75 cc yetiyormu gerçekten? Bana az gibi geldi canım doktoruna sor şekeri de düşüyor olabilir iki saat duramaz çünkü ama aç olsa ağlarda doktoruna sor mutlaka
Denzbgm Benim ki de iki aylık ama uykusu az gündüz toplasan bir aaat uyur ama gece uykusu daha iyi bilemiyorum bebekten bebeğe de değişiyor olabilir