Kızlar dün kızıma köfte yapmıştım kızartırken yağını fazla dökmüşüm onu ikimiz yedik akşam saatlerine başlayan kızım da bi kusma meydana geldi sürekli çıkardı ondan önce ateş halszilk vs hastalık belirtisi olmadı acile gittik serum takıldı geri eve geldik eve geldikten sonrw bende de kusma başladı sürekli kustum gece uyuduğu yerden kızım 3 4 sefer ishal yaptı uyurken asla kaka yapmazdı su içsek çıkarıyorduk anneyle kız sabah dinlenince baktık masallah ne kusma kaldı ne halsizlik kızımın sadece ishali devam ediyor şimdi size sorum su biz zehirlenmiş olabilirmiyiz ? Ya da yağlı yedigimiz için olabilir mi bi mikrop viral bişey olsaydı kusma devam etmezmiydi?