Ya unum var zannediyorum kapalı güvendim kendi kendime bütün malzemeleri karıştırdım kutuda kalan unuda döktüm paketi açıp dökeyim dedim bide ne göreyim un yoook 4 bardak kutuda ki unu döktüm 2 bardak eksik hemen sipariş ettim yarım saate gelicek tekrar un eklesem olur mu ? Ay çok üzüldüm var sanıp yaptım bir an